آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

ایلان ماسک تیک آبی توئیتر را پولی می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۲۲۷۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
ایلان ماسک تیک آبی توئیتر را پولی می‌کند
ایلان ماسک حالا مالک توییتر است و در یکی از اولین اقدامات خود می‌خواهد سرویسی ایجاد کند که کاربران توییتر در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه هویت خود را احراز کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک حالا مالک توییتر است و در یکی از اولین اقدامات خود ضرب‌الاجل مهمی به کارمندان این شرکت داده است. او می‌خواهد کاربران توییتر در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه هویت خود را احراز کنند و اگر این قابلیت تا تاریخ مشخصی آماده نشود، نیرو‌ها اخراج خواهند شد.

منابع آگاه به امور داخلی توییتر می‌گویند این تصمیم، سرویس توییتر بلو را که سرویس حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلاری این شرکت است، تغییر می‌دهد. این سرویس می‌خواهد امکان احراز هویت کاربران را فراهم کند و به همین خاطر هزینه خود را به ۱۹.۹۹ دلار ماهانه می‌رساند.

بر اساس این طرح، کاربران تاییدشده فعلی تا ۹۰ روز فرصت پیدا می‌کنند که اشتراک توییتر بلو را بخرند، در غیر این صورت تیک آبی خود را از دست خواهند داد. از کارمندانی که روی این پروژه کار می‌کنند هم خواسته شده تا این قابلیت را تا تاریخ ۱۶ آبان آماده کنند یا آماده خروج از شرکت باشند.

ایلان ماسک بار‌ها گفته بود که شیوه احراز هویت اکانت‌ها و مقابله با بات‌ها باید تغییر کند. او دیروز در توییتی اعلام کرد که کل فرآیند احراز هویت در حال حاضر در دست تغییر قرار گرفته است. نمایندگان توییتر هنوز واکنشی به این گزارش نشان نداده‌اند.

ماسک با کمک مهندسانی که به عنوان مشاور با خود از تسلا آورده، قصد دارد بسیاری از مدیران میانه و مهندسانی را که در چند وقت اخیر مشارکتی در کد توییتر نداشته‌اند، اخراج کند. خروج این نیرو‌ها احتمالا از همین هفته آغاز خواهد شد، چرا که مدیران در حال تهیه فهرست نیرو‌های مربوطه هستند. افزون بر این، کارمندان این شبکه اجتماعی از زمان ورود ماسک به شرکت با پروژه‌های جدیدی روبرو شده‌اند.

سرویس توییتر بلو حدود یک سال پیش راه‌اندازی شد. ماسک در نظر دارد که در آینده حدود نیمی از درآمد‌های شرکت را از همین سرویس تامین کند.

منبع: دیجیاتو به نقل از ورج

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->